UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka Prywatności serwisu www.glaubicz.pl

  1. Glaubicz Garwolińska Consultants dokłada wszelkich starań w celu ochrony prywatności Użytkowników serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.glaubicz.(dalej jako: „Serwis”).
  2. Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), jest firma Glaubicz Garwolińska Consultants sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Szucha 16/2, zarejestrowana pod numerem KRS: 0000149619 oraz posiadająca numer NIP: 526-23-93-894.
  3. Przez Serwis nie proponujemy żadnych usług ani produktów wymagających logowania czy podawania danych osobowych. Podczas Państwa wizyty w Serwisie automatycznie zbierane są dane dotyczące Państwa wizyty, np. adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.
  4. Dane zbierane automatycznie przetwarzane są przez Administratora w celu prowadzenia Serwisu, zapewnienia jego sprawnego funkcjonowania.
  5. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Poza przypadkami wskazanymi w zdaniu poprzednim informacje dotyczące Użytkownika nie zostaną ujawnione żadnej osobie trzeciej, bez zgody Użytkownika.
  6. Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności w Serwisie.

Polityka Cookies

  1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu oraz przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  2. Administrator wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika. Pliki typu cookies umożliwiają w szczególności:
  • optymalizację korzystania z serwisu,
  • dostosowanie Serwisu do potrzeb Użytkowników,
  • tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu.
  1. W wielu przypadkach przeglądarki internetowe domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies.
  2. Aby zablokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach poszczególnych przeglądarek internetowych należy wybrać:
  • w przeglądarce Firefox: Opcje – Prywatność,
  • w przeglądarce Chrome: Ustawienia – Ustawienia zaawansowane – Prywatność – Ustawienia treści,
  • w przeglądarce Internet Explorer: Narzędzia – Opcje internetowe – Prywatność (pozwala wybrać różne poziomy ochrony) – Zaawansowane (pozwala dostosować obsługę cookies ręcznie,
  • w przeglądarce Opera: Preferencje – Zaawansowane – Ciasteczka.
  • Uwaga: tę opcję w każdej przeglądarce ustawia się osobno.
  1. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu: Glaubicz Garwolińska Consultants sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: Al. Szucha 16/2, 00-582 Warszawa, Polska.
mediao nas
  • Polsat News
  • TELEWIZJA
czwartek, 06 maj 2010

To był dzień

Przepis na kampanię Prezesa PIS. Program z udziałem Anny Garwolińskiej.

  • TV Biznes
  • TELEWIZJA
poniedziałek, 03 maj 2010

Gość Tv Biznes

Zmiany na polskim rynku pracy. Rozmowa z Anną Garwolińską.

  • TV Biznes
  • TELEWIZJA
środa, 17 marzec 2010

Rozmowa dnia

Program z udziałem Anny Garwolińskiej.

  • Harvard Business Review
  • PRASA
poniedziałek, 01 luty 2010

Zdecydowane na sukces

Konkurs "Sukces pisany szminką - Bizneswoman Roku 2008" rozstrzygnięty.

  • egosopdarka.pl
  • INTERNET
czwartek, 28 styczeń 2010

Branża PR w mediach 2009 r.

W 2009 roku w mediach pojawiło się 4262 publikacji nawiązujących do zagadnień public relations. To o 12,7 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy to ukazało się 3781 podobnych materiałów. Najwięcej materiałów (1909) dotyczyło PR-u politycznego - wynika z raportu PRoto.

  • TV Biznes
  • TELEWIZJA
piątek, 22 styczeń 2010

Gość Tv Biznes

Program o stosunkach polsko-izraelskich z udziałem Anny Garwolińskiej

  • Elle
  • PRASA
piątek, 01 styczeń 2010

Spadające gwiazdy

Mieli zaszczyty i pieniądze. Wystarczył jeden nieostrożny krok i stracili wszystko. Odzyskanie twarzy nie jest łatwe. Ale jednak możliwe.

  • TV Biznes
  • TELEWIZJA

Nagroda publiczności dla Anny Garwolińskiej. Materiał video.